Výprava po Lužnici s kanystrem na vodu


Připadá vám plavba na kánoi po Lužnici natolik romantická, že si ji nechcete pokazit zbytečnou bagáží, a chcete se plavit co nejvíce nalehko? V jistém slova smyslu máte pravdu, Lužnice je jednou z nejromantičtějších řek v celé Evropě a možná i na světě, a žádná jiná řeka a říčka se jí nemůže vyrovnat z několika důvodů. Za prvé je na dně řeky velmi jemný písek prakticky od hranic s Rakouskem až do Soběslavi, a za druhé tamní meandry v oblasti Chráněné krajinné oblasti Třeboňsko jsou natolik působivé, že vám učarují jako pohádková krajina.

řeka Lužnice v Táboře - jez Pokorný - Tábor IV

Ovšem plavit se po Lužnici nalehko není příliš moudré, budete potřebovat s sebou dostatek čistého oblečení na převlečení a suchou obuv na přezutí, pláštěnku, teplou mikinu a tepláky na spaní, větrovku, kdyby více foukalo a také kanystr na vodu s kohoutkem.

Připadá vám zbytečné tahat se na vodu s kanystrem, když je kolem vás vody až moc? Zbytečné to rozhodně není, protože vodák se bez pitné vody při plavbě neobejde, a v kempech ji budete potřebovat pro vaření pokrmů, hygienické účely a pro přípravu čaje nebo kávy. A vězte, že káva a čaj tu přijdou vhod jak ráno k snídani, tak i k večeři po celodenním putování.

pitná voda

V některých kempech máte možnost rozdělat oheň z doneseného suchého dřeva z lesa a jste-li opravdoví milovníci romantiky, doporučujeme nenechat si ujít příležitost pro večerní oheň v kempech v Suchdolu nad Lužnicí, v Majdaleně, v Hamru na Nežárce, v kempu u jezu Soukeník, v Táboře na Harrachovce a na Lužničance u Bečice.

Kdo z vás se po Lužnici ještě neplavil, a domnívá se, že je to řeka pro začátečníky, pak buďte opatrní na takovéto úsudky a počítejte s tím, že za vyššího stavu vody je Lužnice zrádná, s mnoha nebezpečnými jezy (Pilař, Dráchov, Čejnov), a pro začátečníky může být náročná i plavba ze Suchdola na Majdalenu, proto tento úsek začátečníkům spíše nedoporučujeme.

Komu a jaké předáváte nemocenské doklady, když onemocníte? Vysvětlíme vám to!


Pracujete, vše plyne tak jak má a z ničehož nic na vás skočí bacil, vyběhne teplota a jste rádi, že nemusíte z postele vstávat, ani to leckdy nejde. Pokud jste zaměstnaní, samozřejmě musíte dát na vědomí zaměstnavateli, že pravděpodobně nenastoupíte na směnu. Pokrokoví zaměstnavatelé nabízejí sick days, v tom případě máte jakousi výhodu, že nemusíte mít „omluvenku“ od lékaře.
platíčka léků.jpg
Když není zbytí, vypravíte se k lékaři a pokud vás lékař uzná práce neschopným, vybaví vás nemocenskými doklady.
Pokud někdo poprvé onemocní, není divu, že neví jak se s nastalou situací co nejlépe popasovat. A navíc v ruce drží spoustu barevných formulářů. Kam s nimi?
V první řadě musíte svou pracovní neschopnost oznámit neprodleně svému zaměstnavateli. Určitě se nevystavujte zbytečným telefonátům a zjišťování zaměstnavatele, proč jste se nedostavili do zaměstnání, ale okamžitě volejte vy. Pro každý případ mějte uložené telefonní číslo na svého nadřízeného, příp. na personalistu. Telefonicky se dohodněte, kdy nemocenské doklady doložíte zaměstnavateli.
Můžete mít v ruce tyto formuláře:
·         III. díl Hlášení zaměstnavateli o vzniku dočasné pracovní neschopnosti– lístek s modrým pruhem
·         II. díl Průkaz práce neschopného pojištěnce – lístek se žlutým pruhem
·         Potvrzení o trvání dočasné pracovní neschopnosti – lidově lístek na peníze
Všechny prvotní doklady si řádně prostudujte a na zadní straně vyplňte vč. vašeho podpisu, zda pobíráte/nepobíráte důchod, datum podpisu a až poté předejte zaměstnavateli.
Pokud jste nemocní déle než 14 kalendářních dnů, dostáváte od lékaře IV. díl Žádost o nemocenské– lístek s růžovým pruhem. Je nutné vámi vyplnit, zda nemocenské dávky chcete zasílat na účet, tedy vyplňte číslo svého účtu anebo zda chcete peníze zaslat na složenku. V tom případě ale počítejte s tím, že si OSSZ z vaší nemocenské strhne poplatek za poštovné.
otazník na mobilu.jpg
Jako poslední formulář lékař vystavuje V. díl Rozhodnutí o ukončení dočasné pracovní neschopnosti – hlášení zaměstnavateli– lístek opět s růžovým pruhem.
Všechny výše uvedené formuláře vámi vyplněné a podepsané předáváte svému zaměstnavateli!
Pouze formulář se „žlutým pruhem“ si po celou dobu nemoci ponecháváte u sebe. S tímto dokladem se dostavujete na kontroly ke svému obvodnímu lékaři a i tímto dokladem se prokazujete kontrolním zaměstnancům z okresní správy nemocenského zabezpečení, kteří vás mohou navštívit při kontrole dodržování léčebného režimu. Při ukončení pracovní neschopnosti „žlutý lístek“ vracíte svému ošetřujícímu lékaři.
A nezbývá mi, než vám popřát, abyste se s výše uvedenými formuláři setkávali co nejméně.

Práce při mateřské

Mnoho novopečených maminek zažívá tyto pocity a jako člověk, který je omezován svým uzlíčkem štěstí, není snadné se udržet v sedle pracovních procesů a mít možnost pracovat a přitom pečovat o své dítě či děti. Ty z vás, které pracovaly ve firmě, která umožňovalo práci z domova, měly příležitost pokračovat ve své kariéře a zároveň být na rodičovské dovolené. Většina z vás, ale tuto šanci nemělo a tak hledalo uplatnění jinde.
Otázkou však je, co můžete nabídnout ostatním, aby o to byl zájem a zároveň abyste si mohly vydělat nějakou tu korunu. Často maminky začínají šít na zakázku. S šičkami netradičních dětských oblečků, jakoby se roztrhl pytel. Nakupují krásné látky a šijí buďto na zakázku, nebo tvoří svou vlastní módní řadu.
spokojené mateřství

Co je potřeba k úspěšnému obchodu

–          v první řadě je to kvalitní zpracování.
–          nízká cenapořízení, ale zároveň dostatečná, abyste to nedělala zadarmo
–          reklama – získáte-li si věrné a spokojené zákaznice, budou vás doporučovat dále. Komunita maminek je dost specifická a doporučení se šíří samo a nestojí vás ani korunu
–          rozšiřující se nabídka, zajistí širší okruh zákazníků. Čím více klientů, tím více peněz
–          a samozřejmě IČO, nebudete-li podnikat legálně, může vás to stát nemalé problémy
 šicí stroj
Najdou se i takové ženy, které jsou umělecky zdatné. Malují, tvoří, gravírují, fotí, nebo nabízejí kosmetické či kadeřnické služby a mnoho dalšího. Vše je to o fantazii, oddanosti a časové náročnosti. Možná se na tom nedá zbohatnout, ale takové drobné podnikání, alespoň do doby než půjdou vaše děti do školky, přispěje ke zvýšení rodinného rozpočtu a hlavně budete stále v pracovním procesu a jistě budete pro další zaměstnání nebo pro návrat do práce o něco zajímavější.
pracující žena
A i pro vás bude ten návrat do neustálého koloběhu jednodušší. Dělat něco při péči o děti se vyplatí, jen je potřeba se rozhoupat a najít díru v lokálním trhu a nabídnout své dovednosti a odhodlání.

E-shopy lze podpořit

Internetové obchodování může být pro kdekoho z nás učiněné terno. Protože co je krásnějšího, než když člověk dostane peníze za to, že někomu něco prodá, a to aniž by při tom musel třeba celé dny čekat ve svém obchodě na zákazníky, platit tu všechny ty nezbytné provozní náklady a další výdaje a starat se o provoz toho, co se označuje jako takzvané kamenné provozovny? A kolikrát je vlastně lepší i to, když se obchodník nesetká se svými zákazníky osobně a nemusí se tak slušně oblékat, zdvořile se chovat k někomu jenom proto, že mu může něco zaplatit a podobně!

SEO grafika

Jenže nedělejme si iluze. Obchodování přes internet sice má svá pozitiva, jenže zrovna tak může mít a často i má i problémy. A to už podnikatelům, kteří se do tohoto byznysu pustili, logicky radost nedělá. A nemůže dělat.

Vezměte si třeba situaci, kdy si někdo založí a rozjede svůj e-shop, jenže po určité době shledá, že tam nemá dostatek naprosto nepostradatelných zákazníků! Co má někdo takový dělat, když o jeho nabídky zjevně není projevován dostatečný zájem? To se pak přece nevydělá dost peněz a bez peněz je to zlé.

SEO křídou

Když to tedy nevynáší kvůli nedostatku zákazníků, musí se s tím něco udělat. A vhodným řešením bývá obvykle optimalizace pro internetové vyhledávače. Protože ta dokáže velice efektivně a přitom nenásilně zajistit žádoucí zájem ze strany internetové veřejnosti, a to tím, že podpoří lepší umístění e-shopu v internetových vyhledávačích. Což je důvod, proč tolik provozovatelů internetových obchodů sází na https://www.seoconsult.cz/seo-pro-webflow, která vylepší podnikatelský web a tím mu zajistí přízeň vyhledávačů.

A je pochopitelně vždy lepší, když se nechá taková optimalizace na profesionálech typu SEO Consult, než když se o ni někdo pokouší laicky, vlastními silami. Protože má-li být dosaženo dokonalého výsledku, musí být logicky poskytnut i dokonalý servis.

Jak na správnou propagace

Stojíte na prahu nové, začínající a nezkušené firmy? Nevíte si rady s propagací Vaší nově založené značky? Anebo se obstojně držíte na trhu již několik let, máte mnohaleté zkušenosti, ale chcete se posunout dál? Pokud jste alespoň jedenkrát odpověděli ano, pak je pro Vás jednoznačným řešením grafika Pardubice Krekrrr.cz, která Vám může nabídnout komplexní služby. Najdete zde tým odborných a profesionálních grafiků, kteří dobře vědí, co znamená dobře zpracovat propagaci značky. Pokud jste práce založili novou společnost, a nevíte si rady s tím, kde začít, tito grafici Vám mohou nabídnout například prvotní tvorbu loga, tedy jednu z prvních věcí, bez které se Vaše značka neobejde.

grafik

V první řadě Vám nabídnou množství nákresů a skiců http://www.terryhoponozky.cz/serie/246-100-plakatu-pro-terryho-ponozky z nich se následně skládá a formuje logo pro Vaši firmu. Jste-li s výsledkem spokojen, přichází na řadu digitalizace, kdy se pro Vaše logo vybírají další detaily. V digitální podobě se tak volí konkrétní barvy, nebo například font zvoleného písma. Nakonec je logo, spolu s postupem jeho tvorby, zahrnuto do takzvaného logo manuálu, kde, mimo jiné, najdete také ty nejdůležitější informace o jeho použití. Mezi ty nejčastější tak patří například minimální velikost, zakázané použití, barevné variace, či další podrobnosti.

spolupráce

Pokud váháte nad tím, kam svou propagaci směřovat, můžou Vám poskytnout také tvorbu letáků, vizitek, plakátů, či dalších propagačních tiskovin. Nejen pro firmy začínající, ale také pro ty zkušené, je výhodnou službou online marketing, či web design. Oslovování potencionálních zákazníků je tak mnohem snazší a rychlejší, mimo jiné tak můžete svou firmu, služby, nebo produkty prezentovat například na sociálních sítích, či na svých vlastních webových stránkách. Mimo jiné také nabízejí polepy aut, výloh, či například tvorbu prospektů, katalogů, nebo časopisů. V každém případě tak uděláte další krok k úspěch Vaší značky.

Stěhování výhradně s profesionály.

Je mnoho věcí, které mohou člověka minout, ale je jedna z věcí, která ho s největší pravděpodobností, minimálně jednou, ale možná i mnohé vícekrát potká, jak v osobním životě, tak i profesním. Je to stěhování. Založení rodiny, odchod z rodičovského hnízda, stěhování provozu, či kanceláře. Je mnoho okolností, které nás do této situace mohou dovést a podle jednoho staročeského pořekadla: “Lepší vyhořet, než se stěhovat“, se to skutečně může stát, noční můrou a událostí, na kterou bychom nejraději rychle zapomněli. Samozřejmě je rozdíl, jestli stěhujeme dva kufry, nebo halu plnou strojů. Představa stěhováků, jako svalnatých, ale ne nutně bystrých lidí je falešně zakořeněna ve společnosti.

stěhování

Opak je pravdou. Stěhování, je plnohodnotný obor podnikání, který navíc v sobě kombinuje nutnost mít přehled a zkušenosti ve více oborech a být v nich profesionál, protože každá činností, kterou při stěhovacích pracích musí být provedena precizně, aby nedehonestovala celkové provedení zakázky. Jen ve zkratce si řekněme, kterých oborů se samotné provedení dotýká. V první řadě je to logistika. Naši zkušení pracovníci musí prohlédnout prostory, ze kterých stěhování probíhá, do prostor, které budou novým útočištěm. Je nutno zhodnotit všechny rizika, překážky a mít znalosti, jak mechaniky, truhlařiny i zámečnictví, při demontáži a následném znovusložení stěhovaných předmětů, strojů, nebo nábytku.

hudební nástroj

Samozřejmě, při samotném stěhování, přijdou na řadu ty svaly, ale bez chytrosti by byly k ničemu. Je nutno administrativně zajistit všechny vstupy a zábory, prozkoumat příjezdovou i dojezdovou trasu, zvážit hustotu provozu a průjezdnost v daný časový úsek apod. Je vidět, že to není tak jednoduché, jak by to zprvu vypadalo, ale i v našem oboru jsou firmy dobré, průměrné a bohužel i některé, které ve vidině zisku své síly a možnosti přecení a dochází k tomu, že zákazník není spokojen a vrhá to špatné světlo i na firmy, jako je ta naše, kde spokojenost zákazníka, je základním kamenem naší firemní filozofie. Naše společnost poskytuje komplexní služby v oblasti stěhování, domácností, firem, nadměrných hudebních nástrojů a strojů v těch nejsložitějších podmínkách. Jednou z věcí, která naši firmu odlišuje od průměru, je dlouholetá zkušenost a nepřeberný počet úspěšných realizací při stěhování strojů praha a strojních zařízení.

My se budeme těšit na spolupráci.

Úspěch zaručí jen optimalizace

Dnes už se podniká leckde. Třeba i na internetu, kde už byznys zdomácněl navzdory tomu, že to není z pohledu lidí zase až tak dávno, kdy jsme si nejen u nás něco podobného nedokázali snad ani představit. A internetové podnikání je stejně jako kterýkoliv jiný byznys provázeno nejen nadějemi na zbohatnutí, ale také rizikem, že to tu může ekonomicky špatně dopadnout. Protože podnikání není jistota a nikdo nikomu z podnikatelů nic jen tak zadarmo nedá.

soukolí SEO

I na internetu hrozí, že se podnikatel nedočká dostatečných zisků a podnikatelských úspěchů. A to ani ne tak proto, že by tu chyběli možní zákazníci, ale proto, že se tu ti nabízející velice obtížně hledají. A pokud je zrovna nepreferují internetové vyhledávače, vypadá to s mnoha podnikateli na síti bledě. Protože kdo dnes hledá na internetu jinak než s pomocí vyhledávačů? Kdo ví, zda tu někdo takový vůbec je.

Zkrátka a dobře je faktem, že když se některý podnikatelský web nesetkává s dostatečně příznivým hodnocením od internetových vyhledávačů, zapadne v záplavě různorodého internetového materiálu a jeho naděje na prosazení se, nalezení a využití se rovná třeba i beznadějné nule.

SEO a klávesnice

A co to znamená pro ty, kteří se chtějí na internetu uživit, jenže jim není osud a vyhledávač příznivě nakloněn? Pro ty to znamená jediné. Musí využít SEO služby, tedy nechat si svůj web optimalizovat pro internetové vyhledávače. Což je jediná cesta, jak se dostat ve vyhledávačích na přední pozice, na nichž je úspěch v podobě vysoké návštěvnosti zaručen.

Je tedy v podstatě nezbytná SEO konzultace a této následující úpravy webu, které zajistí, že bude takový web podle vyhledávačů zajímavý, relevantní a hodný toho, aby ho přednostně nabízely veřejnosti, která právě po tom zde nabízeném pátrá.
Na optimalizaci by se tedy v případě neúspěšných webů nemělo zapomínat. Je to často to jediné, co podnikatele zachrání.

Povinnosti a práva

Nastupujete do nové práce? Tak to vás čeká docela hodně vyřizování vstupních papírů, vstupní kontrola u lékaře, a hlavně školení bezpečnosti práce. První den v práci se jen málokdy dostanete ke skutečné práci, ale zato zjistíte, jaké všechny povinnosti vás v nové práci budou čekat. V zaměstnání jsou vaše povinnosti jasně dané. Jednak zákoníkem práce a jednak požadavky zaměstnavatele. K povinnostem je samozřejmě i protipól, a tak brzy zjistíte i svá pracovní práva, jako je mzda, dovolená, přestávky v práci nebo i pitný režim, když teplota na pracovišti překročí danou limitní hodnotu. Mít takto jasně dané povinnosti je velkou výhodou, protože nemusíte hledat nic v zákonech a zákoníku a víte na čem jste.

zákon

Jsou však práce, kde vám vaše povinnosti nikdo přehledně nezpracuje. Kde jste zodpovědný vy sám za sebe, ale také za další lidi, a to je funkce předsedy SVJ v bytovém domě.

Nebylo by hezké, kdyby vám někdo dal manuál s názvem: Povinnosti předsedy SVJ? Jenže pokud se necháte zvolit Shromážděním vlastníků bytových jednotek do výboru, a v rámci výboru za předsedu, budete si v tom muset udělat jasno sami. Prostudovat Stanovy vašeho Společenství, prostudovat Občanský zákoník a hlavně, budete se muset starat o účetnictví vašeho SVJ jako dobrý hospodář. Takto zní definice z onoho Občanského zákoníku. Není divu, že na místo předsedy Společenství vlastníků bytových jednotek se nikdo moc nehrne. Sice je to funkce placená, ale docela nevděčná, zvlášť pokud máte za sousedy podobné typy lidí, jako ve filmu Vlastníci.

domy

Stát se předsedou Společenství vlastníků jednotek, to chce velký obdiv, protože máte jen samé povinnosti, ale žádná práva, jako máte v běžném pracovním poměru. Zvažte pečlivě, zdali chcete takovouto funkci a zodpovědnost přijmout. A pokud po nějaké době zjistíte, že funkci nezvládnete, jedno právo přece jen máte, můžete se funkce zřeknout.

Nejlepší zubní klinika v Praze

V dnešní době musí být člověk vděčný za každého doktora. Je těžké sehnat jak oftalmologa, tak i dentistu. Ale co dělat, když Váš zubař je starý a najednou skončí a nemá za sebe nástupce? Jediné, co Vám zbývá je obvolávat zubaře ve Vašem nejbližším okolí. Ale co když nikoho nenajdete? Jděte nebo zavolejte na zdravotní pojišťovnu a ta by Vám měla poradit zubaře, kteří přijímají. Ale co když neporadí ani Vaše zdravotní pojišťovna? Pokud Vám nevadí dojíždění k zubaři, máme pro Vás typ. Zkuste zavolat na Clinic+.

kartáček a zub

Zubní klinika Clinic+ se nachází v Praze. Je nám jasné, že někdo, kdo je z jižních Čech by nechtěl k zubaři dojíždět až do Prahy. Ale vezměte si, že v téhle době spousta lidí denně dojíždí za prací. A jednou nebo dvakrát za rok dojet do Prahy, už není takový problém. Hlavní je, že nějakého toho zubaře seženete. Tato zubní klinika přijímá nové pacienty a ráda ošetří každého. Nemusíte se bát, mají zde kvalitní zubní doktory, kteří Vás ošetří důkladně a hlavně bezbolestně. Provádějí zde kompletní zubařskou péči od pravidelných prohlídek až po specializované zákroky. Velikou výhodou této kliniky je, že při objednání v objednávkovém systému si sami nejen vyberete hodinu, ale můžete si i vybrat doktora, který se Vám bude věnovat. To znamená, že pokud Vám daný zubař nebude vyhovovat, můžete si vybrat pro příští ošetření někoho jiného. A nemusíte se nervovat z příští kontroly.

prohlídka zubů

Stomatologie Praha nabízí široký výběr diagnostických, profylaktických a léčebných zákroků. Asi si říkáte, co ty divné názvy znamenají. V překladu to znamená, že Vaše zuby dostanou špičkovou péči, kterou si zaslouží. Takže pokud hledáte nejlepší zubní kliniku v Praze, neváhejte se objednat tam, kde pracují opravdoví odborníci. Přeci jenom, co je důležitějšího, než mít krásný úsměv, který by Vám záviděli i hollywoodské hvězdy.

Historie a současnost reklamy

Reklama a propagace výrobků je velice starým řemeslem. Už v antice na ni mohli lidé narazit před obchody či dílnami, kde byly výrobky vystaveny a hlasitě vychvalovány. Vznikaly vývěsky a nabídka se vypisovala i na zdi domů. Přes profesionální vyvolávače se reklama dostala až do doby, kdy byl vynalezen knihtisk a tím dostala reklama sofistikovanější podobu tištěných letáků a plakátů. Dalším velkým milníkem bylo také zavedení novin, kde se začaly objevovat první inzeráty. V devatenáctém století se začaly objevovat plakátovací sloupy, které byly kulaté. Na konci devatenáctého století byly zahájeny první globální reklamní kampaně, jako první byl výrobce ústní vody Odol.

vývoj aplikace

Reklama také dostala umělečtější podobu, ostatně některé reklamy z dvacátého století známe do dnes a vídáme je ve světoznámých galeriích. Se světovými válkami reklama trochu utichla a byla využívána především pro propagaci režimu, ať toho nacistického, tak komunistického. Další zlom nastal s rozšířením rozhlasu a taky televizního vysílání. Tam reklama funguje do dnes.

reklama

Dnes se reklama točí především v televizním vysílání a na internetu, ta je přímo cílená na jednotlivce díky datům získaným z prohlížení stránek. Současná propagace a reklama probíhá ve velkém také na sociálních sítích, které jsou k tomuto účelu skvěle uzpůsobené. Výhodou je, že propagace pomocí sociálních sítí může být s trochou snahy i zadarmo. Placená je samozřejmě úspěšnější. V posledních letech se také velké řetězce zaměřují na vývoj aplikací. Cena za vývoj aplikace strelec.pro totiž není zdaleka tak vysoká jak se zdá a díky aplikacím mohou zákazníkům poslat nabídku cíleně, jen těm, kteří o ni stojí, stejně jako můžou nabídnout slevy či jiné výhody. V současné době se smíchaly v podstatě skoro všechny typy reklam, od plakátů, vývěsních nástěnkách, propagace v rozhlasu, televizi i s moderními možnostmi propagace. Každý si má možnost najít tu variantu, která mu nejvíce vyhovuje.